AnasayfaAnasayfa  Latest imagesLatest images  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yapGiriş yap  

Paylaş
 

 II. Dönem I. Trio Dersi.

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Aureola D. Hemsut

Aureola D. Hemsut

RP Yaşı : yirmi beş.
Mesaj Sayısı : 72
Gerçek Adı : dilorağ&bilgö&uzaylığ.

II. Dönem I. Trio Dersi. Empty
MesajKonu: II. Dönem I. Trio Dersi.   II. Dönem I. Trio Dersi. EmptyC.tesi Tem. 20, 2013 6:55 pm

[Resimleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.]
II. Dönem I. Ders

Topuz halinde topladığı saçlarının sıkıcı görüntüsünü aynada gördüğünde, kendisi bile  bu görüntüden iğrenmişti. Aynadaki görüntüsüne bir cevap niteliğinde yüzünü buruşturdu ve saniyeler önce yaptığı sıkı topuzu çözdü. “Bu görüntü karşısında benim bile canım sıkılırken, öğrencilere bu eziyeti yapamam. Hayır.” Klasik ‘Dominant Profesör’ tavrını hiçbir zaman benimsememişti. Zaten herkese göre –evet, kendine göre bile- sıkıcı sayılan ders topluluğuna sahip bir profesördü. Fakat işini, öğrencilerini ve Adonis’i… Öhm, seviyordu. Saçlarını iki eliyle karıştırarak arkadan küçük bir toka yardımıyla tutturdu. Kafasına geçirdiği fötr şapka, profesör imajından oldukça uzak gösteriyordu Aureola’yı. Ve bu.. Muhteşemdi!

Normalde Aritmansi Profesör’ü olmasına rağmen, Mitoloji ve Muggle Bilimleri derslerini Hogwarts öğrencilerine vermeyi seve seve kabul etmişti. Mitoloji’yi severdi, sonuçta babası bir Mitoloji Profesörü’ydü ve bundan on yıl önce o sıralarda, Aureola’ya Mitoloji ıvır zıvırlarından bahsediyordu. Muggle Bilimleri’ne olan ilgisi ise, muggle olan annesinden kaynaklanıyordu tabii ki. Bugün katılacağı derste; mayışmış öğrenci tablosunu önceki yıllara oranla daha az göreceğine, sevimli olduğu kadar emindi. Emin olduğu başka bir şey ise; bir sonraki dönem Trio Dersi’nin, en az Quidditch kadar ilgi göreceğiydi. Ah, hadi ama! Şu kızıl saçlara ve sevimli ses tonuna kim karşı koymak isteyebilirdi ki? En azından Adonis karşı koyamıyordu.

Dersliğe girdiğinde yüzünde oluşan şaşkınlık ifadesine engel olamadı genç kadın. Bu kadar çok öğrenciyi derslikte görmeyi beklemiyordu açıkçası. Tabii kafasını sıraya koyup, ders başlamadan kendini uyumaya hazırlamış kişileri saymazsak dersliğe isteğiyle gelen sadece üç Ravenclaw öğrencisi vardı. Dikkatleri üzerine toplamak amacıyla kısa kısa öksürdü ve herkesin kendisine odaklandığından emin olduğunda konuşmaya başladı. “Ben Aureola. Bildiğiniz gibi Hogwarts Müdire Yardımcısı olarak zaten sıkıcı gözüken, bir de bu derslerle sıkıcılığın dibine vurmuş olarak düşünülen profesörüm.” Sınıfa girer girmez enerjisini kaybetmek istemiyordu fakat yeni öğrencilerden olsa gerek sınıfın bir ucundan diğer ucuna koşarcasına yürümekten alamıyordu kendini. “Evet, derslerin ne kadar bunaltıcı olduğunun farkındayım. Bu yüzden sizin beyninizi sayılarla ve Aritmansi’ye oldukça ters  düşen bir ders olan Mitoloji’yle doldurmayacağımdan emin olabilirsiniz.” Ön sırada hala mayışmış bir şekilde oturan Gryffindor üniformalı genç kızın sırasına oturdu ve genç kızın saçlarıyla oynamaya başladı. Ne yani? Her profesörün kendine has işkence yöntemleri vardı ve kimse Aureola’nın yaptığı saç modellerini görmek istemezdi. Genç kızın saçını bitirdikten sonra yavaşça ayağa kalktı. Dersliğin kahkahalarla gülmesine hiç şaşırmamıştı doğrusu. Genç kızın morali her ne kadar bozulmamış gözükse de, kulağına eğildi ve “Saçını yıkayınca geçer küçüğüm. O kadar kötü biri sayılmam. Bu arada ben küçüğüm mü dedim? Ah, Adonis.. Hala kulağına mı fısıldıyorum ben? Üzgünüm,” dedi yüzündeki sırıtmayla. Doğrultuktan sonra tahtaya bir şeyler karalamaya başladı.

“Aritmansi’nin muggle dünyasındaki karşılığı, kesin olarak kabul edilmese de, Numeroloji’dir. Daha da açarsak, Numeroloji bilgilerinin gelecek veya gizli şeyler hakkında bilgi edinmeye yönelik olarak kullanılmasıyla ilgili alana aritmansi denir. Astroloji gibi Numeroloji’nin temelleri de antik uygarlıklara ve antik düşünceye dayanıp, Ortadoğu’dan Batı’ya uzanıyor. Ama bunları bilmeniz gerekmiyor tabii. Unutun, uçurun kafanızdan. Sadece biraz Muggle Bilimleri’ne değinmek istedim. Mehe.” Yüzünde sevimli bir gülümseme yaygınlaştırdıktan sonra devam etti Aureola. “Bu derste Aritmansi’yi sayılarla boğmaktansa, üç dersin ortak yanını kapsayan ‘Sayı Falı’nı göstermeyi istiyorum. E yani, biraz Kehanet ve Astronomi de giriyor işin içine. Fakat size eğlenceli geleceğinden eminim.” Tebeşiri masasına koyduktan sonra, ellerini temizlemek amacıyla birbirlerine tokuşturdu. “Gelecek derslerde de bunun biraz daha ilerlemiş halini, Karakter Analizi’ni, yapabiliriz bence.” Masasına, bacak bacak üstüne atarak oturdu ve şimdiden merakla ona bakan gözlere çevirdi gözlerini. “Önünüzdeki parşömenlere doğum gününüzü yazmanızı istiyorum.”

Herkesin yazdığından emin olduktan sonra tekrar ayağa fırladı ve tebeşiri alarak sert bir şekilde doğum gününü yazdı. Tabii ki tarih yazmamıştı sonuçta belirli bir yaşa geldiğinizde bundan istemeyerek de olsa çekiniliyordu. “Evet, gördüğünüz gibi 15 Temmuz. Şimdilik sizi sıkmayacağımı söylemiştim. Doğum gününüzün rakamlarını toplayıp parşömeninize yazmanızı istiyorum. Örneğin; 1+5=6. Evet tüm yapmanız geren bu. Ayın 29’unda doğanları örnek olarak alırsak da; 2+9=11, 1+1=2. İşte bu kadar basit. Bu işlemi yaptıktan sonra önünüzde beliren kağıtları okuyup, sayı falınızın kişiliğinizle olan benzerliklerini ve farklılıklarını yazmanızı istiyorum. Bugünlük ödeviniz de bu olsun o zaman. İşiniz bittikten sonra parşömenlerinizi masama bırakabilirsiniz.” Gözlerini kimsenin sıkılmadığını umarak tavana dikti ve bugün ne yapacağını gözden geçirmeye başladı. ‘Adonis’le yürü, Adonis’le tartış, Adonis’i sinir edebilirsin, Adonis’ten sevgi sözcükleri duy…’

kızınsaçmodeli.:

sayıfalları.:

profesörnotları.:


En son Aureola D. Hemsut tarafından C.tesi Tem. 20, 2013 10:13 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Aria Mysté

Aria Mysté

RP Yaşı : 15.
Mesaj Sayısı : 402
Gerçek Adı : Eda,edoş,edağ.
Yaş : 27

II. Dönem I. Trio Dersi. Empty
MesajKonu: Geri: II. Dönem I. Trio Dersi.   II. Dönem I. Trio Dersi. EmptyC.tesi Tem. 20, 2013 8:47 pm




    Saçlarımı diğer günlerin aksine düzleştirerek yatakhaneden ayrılmıştım. İnsanların dönüp bir kez daha baktıklarını görebiliyordum. Bende kendimi dışarıdan görsem, Hogwarts'a yeni bir kız geldiğini zannederdim muhtemelen. Nicolas'ın elinden tutarken elimin havanın etkisiyle terlediğini hissediyordum, ellerimi geri çekerek ona dersliğe ayrı ayrı girmemizi söylediğimde yüzünde oluşan hayal kırıklığını saklayamamıştı. Alışmamın zor olacağını bildiği için fazla uzatmadan dersliğe adımlarımı atmıştım. İçeride kimse yoktu ancak, bunu bizim erkenden büyük bir iştahla gelmemize bağlıyordum. Profesör'ün tam önüne düşen sıraya oturduğumda fazla öne geçmiş olabileceğimi düşünerek bir arka sıraya geçtim. Burası mükemmeldi. Derslik adeta Büyük Salon gibi dolmaya başlamıştı. Herkes tamamlandığında, Profesör'ün mükemmel zamanlamasıyla içeriye girişini fark ettim. Sıram tamamen bu derse hazırdı ve yüzümdeki koca gülümseme sanırım benimde çoktan hazır olduğumu gösteriyordu. Profesör kızıl saçlarına uyum sağlayan ses tonuyla kendini kısaca tanıtmaya başladığında onda sevimlilikten öteye geçerek, samimiyeti arttıran birisi olduğunu düşünmeye başlamıştım. Açıkçası kendisi sıkıcı olduğunu düşünüyor olmasına rağmen İksir dersi kadar sıkıcı olmadığı oldukça aşikârdı. Omuzlarımdan sarkan saçlarımı geriye atarak sağ taraftaki ön sıraların olduğu yöne doğru döndüm ve Profesör'ün zavallı Gryffindorlu kıza ne yapacağını merakla izledim. Göz ucuyla Nicolas'a baktığımda onunda Gryffindorlu kıza bakıyor olduğunu fark ettim. Kızın saçlarının aldığı komik şekile bir türlü içten gülemesem de dışarıdan fark edilmemesini umarak yüz hatlarımla oynadım ve yapmacık bir gülümsemeye sahip oldum. Sanırım kıskançlık derslerde bile peşimi bırakmayan bir dürtüydü. 



    Profesör tahtaya Aritmansi ile ilgili şeyler yazmaya başladığında hızla defterimi önümde sabitleyerek tüylü kalemimle onun yazdıklarının aynını, aynı anda defterime geçiriyordum. O sırada gözlerimin önüne gelen saçlarımı sol elimle geriye atarken bir anlığına Nicolas ile göz göze geldiğimi fark ettim. “ Bu derste Aritmansi’yi sayılarla boğmaktansa üç dersin ortak yanını kapsayan ‘Sayı Falı’nı göstermeyi istiyorum. E yani biraz Kehanet ve Astronomi de giriyor işin içine. Fakat size eğlenceli geleceğinden eminim. Gelecek derslerde de bunun biraz daha ilerlemiş halini Karakter Analizi'ni yapabiliriz bence. ” Falları her zaman sevmiştim ancak hiçbir zaman Sayı Falı'na bakmamış, daha doğrusu adını bile duymamıştım ki adını bile duymamış olmanın getirdiği utançla bir anlığına başımı önüme eğerek yanaklarımın kızarmasını engellemeye çalışıyordum. O sırada Profesör'ün istediğini yaparak kafamı dağıtabileceğimi ve bu saçma utançtan böylece kurtulabileceğimi düşünerek Parşömenime her zaman hoşuma giden yazımla doğum tarihimi yazdım. 13 Kasım kesinlikle en sevdiğim tarihti. Profesör'ün bahsettiği basit işlemi yaparak hiç beklemediğim bir şekilde uğurlu sayıma ulaşmıştım. 4! Önümde beliren kâğıttan sonucuma denk düşen maddeyi okuduğumda bugün yapamadığım şeyi yapıp içten bir şekilde gülümsemiştim. Dersin bitmesine iki dakika kala maddeyi kendime uyarladığım kısa birkaç satır yazmış ve ödevimi tamamlamıştım. Parşömeni öğretmenin masasına bırakırken hemen arkamdan gelen Nicolas'a dönüp sarılmamak için kendimi zor tutuyordum. Sanırım derslikten bir an önce çıkmazsam, ödevim ne kadar mükemmel olursa olsun yapacaklarım yüzünden Hogwarts'da bir yılımı tekrarlayacaktım. Yüzümde oluşan şeytani gülümsemeyle derslikten çıkarken, aklımda kesinlikle yalnızca O vardı.


Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Essêncê Chaôs
V. Sınıf
V. Sınıf
Essêncê Chaôs

Mesaj Sayısı : 46
Gerçek Adı : Eda.
Yaş : 27

Çanta
Eşyalar:
Evcil Hayvan:

II. Dönem I. Trio Dersi. Empty
MesajKonu: Geri: II. Dönem I. Trio Dersi.   II. Dönem I. Trio Dersi. EmptyPtsi Tem. 22, 2013 9:51 am


    Revenge



    "Biliyorsun bu dersi alıyorsun ve-"
    Genç cadı buğulu gözlerini hızla açarak yatağının ucunda oturan Artemis'e baktı. Sol elinin işaret parmağını dudaklarına götürerek her zaman yanında olan bina arkadaşına susmasını fısıldıyordu. Artemis, genç cadı uyurken etrafı toparlamış ve Châos'un sapıkça bulduğu bir şekilde iç çamaşırlarını özenle katlayıp hizaya sokmuştu. Artemis genç cadının odasından çıkarken Châos'a göre kapıyı düşüncesizce gürültü yaratarak kapatınca genç cadı yatağından öfkeyle ayağa fırlamış ve bacaklarının arasında bulunan yastığı kapıya tüm gücüyle fırlatmıştı. Bu şekilde güne başlamaktan kesinlikle nefret ediyordu ve bunun kadar nefret ettiği bir diğer şeyde günün erken saatlerine konulmuş olan Trio dersiydi. Binasından pek fazla kimsenin -neredeyse kimsenin- almamasına rağmen, arkadaşlarınca saçma bulunan bu dersi kendisinin de neden aldığını bilmiyordu. Bir hâyli uzun ve düz olan saçlarını altın kaplamalı aile yadigârıyla tararken aynada kendini süzüyor, ancak amcasının ölümünden kendisinde bulunan umut ışığını artık gözlerinde göremiyordu. Genç cadı, okul formasını giyerken kısalan eteğiyle artık boyunun uzadığını daha iyi anlayabiliyordu. Trio için gerekli olabilecek kitaplarını odasında bırakırken munzurca gülümsedi ve yalnızca defterini alarak odadan hızla çıktı. Öyle ki; Trio dersliğine adımını attığında koridorda düşürdüğü tüylü kaleminin yokluğunu geçte olsa hissetmişti. Arka sıralardan birine geçmiş ve yanındaki Ravenclaw'a küçümseyerek bakmıştı. Zekânın kesinlikle binayla bir ilgisi olmadığını düşünürken, kendi sırasının soğuk olduğu kadar inanılmaz bir rahatlığa sahip yüzeyine kendini bırakmıştı. Yaklaşık on beş dakika sonra kalktığında duyduğu tek şey Profesör'ün buram buram samimiyet kokan ince sesi olmuştu. Etrafa bakarak uyuya kaldığı esnada neler olduğunu anlamaya çalışırken Profesör'ünü de dikkatle dinleme zahmetine giriyordu. “ Evet, gördüğünüz gibi 15 Temmuz. Şimdilik sizi sıkmayacağımı söylemiştim. Doğum gününüzün rakamlarını toplayıp parşömeninize yazmanızı istiyorum. Örneğin; 1+5=6. Evet tüm yapmanız geren bu. Ayın 29’unda doğanları örnek olarak alırsak da; 2+9=11, 1+1=2. İşte bu kadar basit. Bu işlemi yaptıktan sonra önünüzde beliren kağıtları okuyup, sayı falınızın kişiliğinizle olan benzerliklerini ve farklılıklarını yazmanızı istiyorum. Bugünlük ödeviniz de bu olsun o zaman. İşiniz bittikten sonra parşömenlerinizi masama bırakabilirsiniz. ” Artık ne yapması gerektiğini bilen bir hâlde doğum günü'nü toplayarak küçük ancak çok fazla anlam ifade eden bir sayıya ulaşmıştı. Genç Châos henüz bilmiyordu ancak kişilik özelliklerini yüzüne açıkça vuran bir sayı elde etmişti. Ne doğum günü olan 14 Ocağı ne de toplamında çıkan 5 sayısını sevmişti zaten. Parşömene okuduğu madde ile ilgili düşüncelerini yazmayı bitirdiğinde bir an tedirginlike duraksamıştı. Yazısını yazdığı kalem... bu tüy kalem kimindi, onda ne geziyordu? O kendi kalemini koridorda koşuştururken düşürmüştü ve bundan oldukça da emindi oysa. Bitirdiği ödevini Profesör'ün masasına koyup sınıftan çıkarken endişeyle son bir kez arkasına baktı. Korkuyla titreyen bedeni akıl sağlığını kaybetmemek için diretiyordu. Silkinerek kendine gelmeye çalışırken, ona çarparak yanında geçen iri cüsseli bedenin arkasından öfke ve büyük bir hiddetle seslendi;

    " Ahmak! "



Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 

II. Dönem I. Trio Dersi.

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: eğlence ekspresi :: Süpürge Dolabı :: Rp İçi :: 2. Sezon-